0 termék, 0 Ft értékben Pénztárhoz »

arrow
1131 Budapest, Jász utca 179. rendeles@marseus.hu

Állásajánlat

A cégről

A Marseus Computer a hazai refurb (használt) számítástechnikai kereskedelem egyik piacvezető szereplője, 100%-ban magyar tulajdonú középvállalkozás.Büszkék vagyunk rá, hogy összesített forgalmunk alapján a tavalyelsők lettünk a refurbpiacon! Kínálatunkban szerepelnek prémium minőségben felújított Notebookok, PC-k, monitorok, szerverek, workstationok, alkatrészek.
2019-től pedig megkezdtük csúcskategóriás használt IPhone-ok értékesítését is! Termékeinket tesztelt, bevizsgált, felújított állapotban, professzionális szerviz háttérrel, 1 év garanciával forgalmazzuk.

Jelenleg az alábbi munkakörökbe hirdetünk felvételt!

Az önéletrajzokat a ugyvezeto@marseus.hu e-mail címre várjuk!

 

Ügyvezetői- és folyamat ellenőrzési asszisztenst

keresünk a Marseus Computer ügyvezetője mellé. Olyan kedves, mégis határozott fellépésű személyiség illik csapatunkba, aki

  • pontosan és precízen elvégzi a mindennapi adminisztrációt (pl: számlázást, pénzügyi asszisztenciát, könyvelői kapcsolattartást, munkavállalók be-kilépésének dokumentációját);
  • gyors felfogású, képes egyből átlátni és összehangolni a kisebb szervezeti egységek munkáját;
  • segít ellenőrizni a belső árumozgáshoz kapcsolódó sztenderd dokumentumaink egyezését és ebből mini riportokat ír az ügyvezetőnek;
  • határozottan és meggyőzően, mégis kedvesen, udvariasan kommunikál a dolgozókkal és a külső érintettekkel (könyvelő, bank, ügyfelek)
  • szívesen veszi kézbe az iroda mindennapi ügyeit, kisebb beszerzéseit, a dolgozók – 34 fős cég - mindennapjainak koordinálását, ügyes-bajos dolgait (igazolások, munkaruha, telefon, eszközök kiadása, nyilvántartása)
  • alapvetően szeret szervezni és kommunikálni emberekkel, és szereti klasszikus titkárnői, kiszolgálói feladatokat.

Családias légkör és vidám csapat, korrekt és felkészült szakmai vezetők, gyorsan fejlődő cég és nyitás az online kereskedelem felé, ez a Marseus Computer 2019-ben. Legyél Te is a részese, közvetlenül az ügyvezető jobbkezeként, az iroda, az egységek és a belső folyamataink koordinátoraként!

Feladatok pontos részletezése:

  • számlák begyűjtése, rendszerezése, továbbítása a könyvelőnek
  • lejárt számlák ellenőrzése és továbbítása az érintett egységnek
  • céges banki ügyek kezelése, levelek postázása
  • kisebb áru- és irodaeszköz beszerzések lebonyolítása
  • memo-jegyzet készítés a heti vezetői üléseken, ezek kiküldése cégen belül és a feladatok teljesülésének számonkérése a csoportvezetőktől
  • házirend betartatása és időszakos frissítése
  • a tesztelői, beszerzői és raktári dokumentumok bekérése a csoportvezetőktől
  • a belső árumozgási dokumentumok ellenőrzése, adatok összevetése napi szinten, és az eltérések napi-heti jelentése az ügyvezetőnek
  • szerződések ellenőrzése, iktatása, pontos nyilvántartása
  • az ügyfélszolgálati rend (szabályzatok) betartásának ellenőrzése, memo készítés ügyfélszolgálati hétzáró ülésekenrövid riportok írása az ügyvezetőnek
  • klasszikus titkárnői feladatok: vendégek fogadása, levelek megírása és kiküldése, az ügyvezető naptárjának naprakészen tartása, kisebb tárgyalások megszervezése
  • új belépő munkatársak munkaszerződésének és belépő dokumentációjának elkészítése
  • kilépő munkatársak papírjainak kezelése, dokumentálása, lefűzése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Ügyvezetői/felsővezetői asszisztensi feladatkörben minimum 3 év munkatapasztalat

Előnyök:

  • Számítástechnikai területen való alap/középszintű jártasság
  • Beszerzési, Kereskedelmi szektorban szerzett tapasztalat

Szükséges kompetenciák:

  • Magas fokú megbízhatóság
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Önállóság
  • Határozott fellépés, jó kommunikációs készség
  • Terhelhetőség

Munkaidő: H-P 9-18h-ig (rugalmas beosztással)

Amit kínálunk:

  • Stabil, gyorsan bővülő, magyar tulajdonban lévő vállalat a munkáltatói oldalon
  • Hosszú távú, fix munkavégzési lehetőség azonnali belépéssel
  • Versenyképes jövedelem
  • Teljesítményhez kötött bónusz 3 havonta
  • Fiatal csapat, kellemes, kiegyensúlyozott, családias munkalégkör
  • Támogató, korrekt vezetés
  • Parkolási lehetőség

A munkavégzés helye: 13. kerület, Jász utca-Gyöngyösi utca sarok

 

PC/Notebook szervizes munkatárs

Mit kell csinálni?
- Számítógépek/notebookok tesztelése
- Számítógépek/notebookok karbantartása, takarítása, tesztelése, beüzemelése
- Bizonyos mértékű adminisztráció
- Bizonyos mértékű anyagmozgatás
 
Mi mit várunk tőled?
- Nagy előny volna, ha lenne valamilyen informatikai végzettséged.
- Számítástechnikai szervizben szerzett gyakorlat, főleg notebook-ok, számítógépek tesztelésében
- Állóképesség, teherbírás
- Segítő és csapatjátékos szemlélet

Amit kínálunk:
- Azonnali munkalehetőség
- Stabil háttér
- Nemzetközi környezet

Rólunk

A Marseus Computer Kft. 1999 óta fontos szereplője a hazai számítástechnikai kereskedelemnek. Kínálatunkban szerepel használt Pc, TFT, notebook, szerver, workstation, nyomtató, Pc és szerver alkatrész, gyári felújított termékek, új kifutó termékek, készletfelszámolásból származó új eszközök. Termékeinket tesztelt, bevizsgált, felújított állapotban, professzionális szerviz háttérrel, 1 év garanciával forgalmazzuk. Több éves kimutatásunk alapján garanciális reklamálásaink aránya 0,5%

Cookie beállítások
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.További információ a cookie-król ide kattintva érhető el. További információk