Mivel a COVID-19 miatti veszélyhelyzet továbbra is fennáll, így a korábban megszokott körülményeket még nem tudjuk teljes egészében visszaállítani. Az alábbiakban részletezzük, hogy milyen feltételek mellett biztosítjuk tehát a termékek személyes átvételét:
- A Marseus Computer személyes ügyfélszolgálatát átvételi pontként május 5-étől újra megnyitjuk.
- Az átvételi pont 10:00 és 15:00 között tart nyitva. Fontos, hogy 15:00 órakor a törvény értelmében be kell zárnunk, így eddig meg kell történnie a termékek átvételének és a fizetési folyamatnak.
- Az átvételi ponton csak az előzetesen megrendelt termékek átvételére van lehetőség a megrendelés leadását követő munkanaptól kezdődően.
- Az átvételi ponton csak bankkártyás fizetés lehetséges, készpénzes fizetés még nem engedélyezett. Természetesen az előre utalással kifizetett termékeket szintén át lehet venni személyesen.
- Az eszközöket higiéniai okok miatt csak már meglévő számlák esetén matricázzuk fel, így emiatt is fontos a helyszíni fizetés kerülése. Ezért lehetőség szerint az előre utalásos fizetési módot kérjük előnyben részesíteni.
- A korlátozások érvényességi ideje alatt a helyszínen a termékek kipróbálására sajnos nincs lehetőség, illetve csak előzetes megrendeléseket tudunk kiadni. Online-, telefonos- vagy emailes megrendelés nélkül nem tudjuk biztosítani a kiszolgálást.
- Garanciális termékeket javításra átveszünk, továbbá a megjavított vagy kicserélt garanciális termékeket is kiadjuk (előzetes egyeztetés után), így tehát ilyen ügyben is fel lehet keresni személyesen az ügyfélszolgálatot.
- Az ügyféltérben egyszerre legfeljebb 2 fő tartózkodhat, valamint ügyfeleink számára kötelező a szájmaszk viselete. Erre az ajtón lévő kiíráson is tájékoztatást adunk.
Természetesen az ügyfélteret folyamatosan fertőtlenítjük, ez vonatkozik az átadópult és a kártyaterminál mellett a bejárati ajtóra, valamint magukra a kiadott termékekre is.
További jó egészséget kíván Nektek és családotoknak a Marseus Computer csapata!