Gyakran Ismételt Kérdések

Raktáron vannak-e a termékek?

Igen, minden termék, ami a webáruházban található, raktáron van és rendelhető.

 

Van-e rendelési értékhatár?

Nincs, értékhatár nélkül lehet rendelést leadni webáruházunkban.

 

Kapok-e számlát a rendelésemhez?

A vásárláshoz minden esetben hivatalos számlát állítunk ki. Személyes átvétel esetén a számla a termékkel együtt azonnal átvehető. Házhoz szállítás esetén a számla a csomaggal együtt fog érkezni.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

A megrendelt termékek személyes átvételére a bolt nyitvatartási idejében van lehetőség. A személyes átvételnek nincs díja, vagyis ingyenes.

 

Milyen állapotban vannak a termékek?

A webáruház kínálatában használt, felújított, minden esetben tesztelt termékek szerepelnek, melyek mindegyike működőképes.

 

A notebookok magyar nyelvű billentyűzetkiosztással rendelkeznek?

Termékeink többsége nem magyar nyelvű billentyűzetkiosztással rendelkezik. Azoknál a termékeknél, ahol magyar a billentyűzet, a terméknévben a “HU” rövidítéssel jelezzük, pl.: Dell Latitude 5480 i5-7200U/8GB/256GB SATA SSD/webcam/1920x1080/HU.

 

Vehetek-e 1 db terméket?

Igen, a webáruházban egy termék vásárlására is van lehetőség.

 

Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, de a regisztráció számos előnnyel jár. Ilyen például az, hogy nem kell újra és újra megadni a szállítási/számlázási adatokat, vagy éppen az, hogy megtekinthetőek a korábbi rendelések.

 

Mit jelent az „A” és a „B” kategóriás megjelölés?

Az „A” kategóriás termékek esetében minden funkció 100 százalékosan működik, koruknak megfelelő esztétikai állapotban vannak, de láthatóan használt termékek. A képernyővel rendelkező termékeknél maximum három pixelhiba észlelhető, a laptopok töltővel rendelkeznek, akkumulátoraik legalább 30 percig működnek.

A „B” kategóriás termékeknél minden esetben esztétikai okai vannak a „B” kategóriába sorolásnak. Műszakilag kifogástalanok a termékek. A „B” kategóriás termékeknél a kijelző lehet foltos és/vagy karcos vagy pixelhibás, továbbá a borításon lehetnek külsérelmi nyomok (karcolás, repedés, törés), esetleg USB port nem működik vagy törött.

Termékeinket a legmodernebb technológiával, speciális szoftverekkel teszteljük, laptopjainkat egyedileg csomagoljuk, és minden eszközt minőségi állapotának megfelelően kategorizálunk, megkönnyítve ezzel vásárlóink döntését.

Marseus Computer minőségi besorolások és azok főbb jellemzői, elvárásaiGrade AGrade B
PC- Hibátlan, használt állapot
- Törés mentes ház
- Az eszköz minden alkatrésze maradéktalanul működik
- Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással
Notebook- A kijelzőn megengedett pixelhibák száma maximum 3 lehet
- Törésmentes, ház és burkolat, az eszköz korának megfelelő esztétikai állapotú
- Az eszköz minden alkatrésze maradéktalanul működik
- Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással
TFTA kijelzőn megengedett pixelhibák száma maximum 3 lehet
- Törésmentes ház és burkolat
- Karcmentes kijelző
- A kijelző, karcos és/vagy foltos lehet
- Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással
Grade C- Törött burkolat, hiányzó vagy sérült alkatrész- Törött burkolat, hiányzó vagy sérült alkatrész

 

Vásárolhatok-e külön operációs rendszert?

Eszközeinket alapesetben operációs rendszer nélkül forgalmazzuk. Cégünk a nemzetközi Microsoft Refurbisher program regisztrált tagja, így 48 órán belül az új ár töredékéért telepítjük Önnek Win 10 Home / Pro, illetve Win 11 Pro szoftverét. Win 10 operációs rendszer telepítése a 7. generációs processzorokig bezárólag kérhető, 8. vagy afölötti generációs processzorral rendelkező számítógépekre már csak Win 11 Pro operációs rendszer vásárolható.

 

Apple termékekhez jár operációs rendszer?

Az Apple termékeket (iMac, MacBook stb.) alapesetben operációs rendszer nélkül áruljuk, de vásárlóink kérésére díjmentesen feltelepítjük az adott konfigurációval kompatibilis operációs rendszert. Ez a rendelés feldolgozását 1 munkanappal meghosszabbítja.

 

Mennyi garancia jár a termékekhez?

A webáruházban feltüntetett termékek közül az iPhone-okra és az iPad-ekre 6 hónap, minden más termékre 24 hónap garanciát biztosítunk. Kérjük, hogy a garancia érvényesítéséhez a meghibásodott terméket juttassa vissza telephelyünkre (1131 Budapest, Jász utca 179.).

Notebook garanciális feltételek:
Az akkumulátor kivételével normál garanciális feltételeink érvényesek a laptopokra is (24 hónap szervizgarancia). Az akkumulátorokra és azok üzemidejére nem vállalunk garanciát. A hibás (0 perc üzemidejű) akkumulátorú notebookok 10% engedménnyel kaphatók. Működő akkumulátorral rendelt, de hibás akkuval átvett laptopok esetén, 3 napon belüli visszaszállításkor cseréljük az akkumulátort.

 

Mikor juthatok hozzá a termékhez?

Amennyiben a termék raktáron van, úgy a személyes átvételre rögtön azután lehetőség nyílik, hogy erről emailben tájékoztatást küldtünk. A megrendelt termékek a bolt nyitvatartási idejében vehetőek át. A rendeléseket 5 napig tartjuk fent, ezt követően a rendelést érvénytelenítjük és töröljük a rendszerünkből.

 

Házhozszállítással rendeltem, mennyi idő alatt szállítják ki?

A házhozszállítással rendelt termékeket átlagosan 2 munkanap alatt szállítja ki partner futárszolgálatunk, az Express One.

 

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási díjak az ország területén egységesek:

- nettó 149.999 Ft-os kosárértékig a szállítás költsége nettó 1.970 Ft (bruttó 2.502 Ft).
- nettó 150.000 Ft-os kosárérték fölött a szállítás díjmentes!

Az utánvétel költsége nettó 149.999 Ft-os kosárértékig nettó 250 Ft (bruttó 317 Ft), nettó 150.000 Ft-os kosárérték fölött díjmentes.

 

Milyen módon tudok fizetni?

Webshopunkban négyféle fizetési mód közül tud választani:

Megrendelésének összegét kiegyenlítheti Banki átutalás (előre utalás)-sal. Ebben az esetben a visszaigazoló e-mailben egy Proforma számlát fogunk küldeni Önnek, amelyen minden utalással kapcsolatos információ megtalálható. Kizárólag az összeg hiánytalan beérkezése után fogjuk tudni elkezdeni összekészíteni a rendelését.

Futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén választhatja az Utánvét fizetési módot is. Ebben az esetben a futárnak kell kifizetni a számla végösszegét a csomag átvétele előtt. Az utánvét költsége bruttó 381 Ft. 

A Készpénzes fizetés és a helyszíni bankkártyás fizetés kizárólag a személyes átvétel esetén választható. Ügyfélszolgálatunkon (1131 Budapest, Jász utca 179.) személyesen is át tudja venni a megrendelését. Kollégáinknál készpénzben vagy bankkártyával is tud fizetni.

 

Fizethetek-e online bankkártyával?

Jelen pillanatban bankkártyás fizetési lehetőség még nem áll rendelkezésre, de hamarosan elérhetővé tesszük ezt a fizetési módot is.

 

Rendelés nélkül tudok-e vásárolni a boltban?

A termékek átvétele előzetes rendeléshez kötött. A bolt csak átvevőpontként működik, helyben történő vásárlásra nincs lehetőség.

 

Hol van a bolt, és mikor van nyitva?

A Marseus Computer bolt Budapest XIII. kerületében, a 1131 Budapest, Jász utca 179. cím alatt érhető el. A parkolás díjmentes az üzlet előtt az udvarban (az utcán nem!). A bolt hétfőtől csütörtökig 10:00 és 18:00 óra között, péntekenként pedig 10:00 és 16:00 között tart nyitva.

 

Problémám van a vásárolt termékkel, hová fordulhatok?

Kérdés, panasz vagy észrevételével esetén a webáruház ügyfélszolgálata tud segíteni:

- telefonon a 06 70 886 2297-as számon (hétfőtől csütörtökig 10:00 és 18:00 óra között, péntekenként 10:00 és 16:00 között),
- emailben a rendeles@marseus.hu címen.

Az Európai Bizottság fogyasztói jogviták rendezésére felállított weboldalon fogyasztói panaszát egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztve rendezheti.

A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába. Az adatkezelési tájékoztatónkat ide kattintva tekintheti meg.