Raktáron vannak-e a termékek?
Igen, minden termék, ami a webáruházban található, raktáron van és rendelhető.
Van-e rendelési értékhatár?
Nincs, értékhatár nélkül lehet rendelést leadni webáruházunkban.
Kapok-e számlát a rendelésemhez?
A vásárláshoz minden esetben hivatalos számlát állítunk ki. Személyes átvétel esetén a számla a termékkel együtt azonnal átvehető. Házhoz szállítás esetén a számla a csomaggal együtt fog érkezni.
Van-e lehetőség személyes átvételre?
A megrendelt termékek személyes átvételére a bolt nyitvatartási idejében van lehetőség. A személyes átvételnek nincs díja, vagyis ingyenes.
Milyen állapotban vannak a termékek?
A webáruház kínálatában használt, felújított, minden esetben tesztelt termékek szerepelnek, melyek mindegyike működőképes.
A notebookok magyar nyelvű billentyűzetkiosztással rendelkeznek?
Termékeink többsége nem magyar nyelvű billentyűzetkiosztással rendelkezik. Azoknál a termékeknél, ahol magyar a billentyűzet, a terméknévben a “HU” rövidítéssel jelezzük, pl.: Dell Latitude 5480 i5-7200U/8GB/256GB SATA SSD/webcam/1920x1080/HU.
Vehetek-e 1 db terméket?
Igen, a webáruházban egy termék vásárlására is van lehetőség.
Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?
A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, de a regisztráció számos előnnyel jár. Ilyen például az, hogy nem kell újra és újra megadni a szállítási/számlázási adatokat, vagy éppen az, hogy megtekinthetőek a korábbi rendelések.
Mit jelent az „A” és a „B” kategóriás megjelölés?
Az „A” kategóriás termékek esetében minden funkció 100 százalékosan működik, koruknak megfelelő esztétikai állapotban vannak, de láthatóan használt termékek. A képernyővel rendelkező termékeknél maximum három pixelhiba észlelhető, a laptopok töltővel rendelkeznek, akkumulátoraik legalább 30 percig működnek.
A „B” kategóriás termékeknél minden esetben esztétikai okai vannak a „B” kategóriába sorolásnak. Műszakilag kifogástalanok a termékek. A „B” kategóriás termékeknél a kijelző lehet foltos és/vagy karcos vagy pixelhibás, továbbá a borításon lehetnek külsérelmi nyomok (karcolás, repedés, törés), esetleg USB port nem működik vagy törött.
Termékeinket a legmodernebb technológiával, speciális szoftverekkel teszteljük, laptopjainkat egyedileg csomagoljuk, és minden eszközt minőségi állapotának megfelelően kategorizálunk, megkönnyítve ezzel vásárlóink döntését.
Marseus Computer minőségi besorolások és azok főbb jellemzői, elvárásai | Grade A | Grade B |
PC | - Hibátlan, használt állapot - Törés mentes ház - Az eszköz minden alkatrésze maradéktalanul működik | - Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással |
Notebook | - A kijelzőn megengedett pixelhibák száma maximum 3 lehet - Törésmentes, ház és burkolat, az eszköz korának megfelelő esztétikai állapotú - Az eszköz minden alkatrésze maradéktalanul működik | - Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással |
TFT | A kijelzőn megengedett pixelhibák száma maximum 3 lehet - Törésmentes ház és burkolat - Karcmentes kijelző | - A kijelző, karcos és/vagy foltos lehet - Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással |
Grade C | - Törött burkolat, hiányzó vagy sérült alkatrész | - Törött burkolat, hiányzó vagy sérült alkatrész |
Vásárolhatok-e külön operációs rendszert?
Eszközeinket alapesetben operációs rendszer nélkül forgalmazzuk. Cégünk a nemzetközi Microsoft Refurbisher program regisztrált tagja, így 48 órán belül az új ár töredékéért telepítjük Önnek Win 10 Home / Pro szoftverét.
Apple termékekhez jár operációs rendszer?
Az Apple termékeket (iMac, MacBook stb.) alapesetben operációs rendszer nélkül áruljuk, de vásárlóink kérésére díjmentesen feltelepítjük az adott konfigurációval kompatibilis operációs rendszert. Ez a rendelés feldolgozását 1 munkanappal meghosszabbítja.
Mennyi garancia jár a termékekhez?
A webáruházban feltüntetett termékek közül az iPhone-okra és az iPad-ekre 6 hónap, minden más termékre 24 hónap garanciát biztosítunk. Kérjük, hogy a garancia érvényesítéséhez a meghibásodott terméket juttassa vissza telephelyünkre (1131 Budapest, Jász utca 179.).
Notebook garanciális feltételek:
Az akkumulátor kivételével normál garanciális feltételeink érvényesek a laptopokra is (24 hónap szervizgarancia). Az akkumulátorokra és azok üzemidejére nem vállalunk garanciát. A hibás (0 perc üzemidejű) akkumulátorú notebookok 10% engedménnyel kaphatók. Működő akkumulátorral rendelt, de hibás akkuval átvett laptopok esetén, 3 napon belüli visszaszállításkor cseréljük az akkumulátort.
Mikor juthatok hozzá a termékhez?
Amennyiben a termék raktáron van, úgy a személyes átvételre rögtön azután lehetőség nyílik, hogy erről emailben tájékoztatást küldtünk. A megrendelt termékek a bolt nyitvatartási idejében vehetőek át. A rendeléseket 5 napig tartjuk fent, ezt követően a rendelést érvénytelenítjük és töröljük a rendszerünkből.
Házhozszállítással rendeltem, mennyi idő alatt szállítják ki?
A házhozszállítással rendelt termékeket átlagosan 2 munkanap alatt szállítja ki partner futárszolgálatunk, az Express One.
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási díjak az ország területén egységesek:
- nettó 99.990 Ft-os kosárértékig a szállítás költsége nettó 1.550 Ft (bruttó 1969 Ft).
- nettó 99.990 Ft-os kosárérték fölött a szállítás díjmentes!
Az utánvétel költsége nettó 99.990 Ft-os kosárértékig nettó 250 Ft (bruttó 317 Ft), nettó 99.990 Ft-os kosárérték fölött díjmentes.
Milyen módon tudok fizetni?
Webshopunkban négyféle fizetési mód közül tud választani:
Megrendelésének összegét kiegyenlítheti Banki átutalás (előre utalás)-sal. Ebben az esetben a visszaigazoló e-mailben egy Proforma számlát fogunk küldeni Önnek, amelyen minden utalással kapcsolatos információ megtalálható. Kizárólag az összeg hiánytalan beérkezése után fogjuk tudni elkezdeni összekészíteni a rendelését.
Futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén választhatja az Utánvét fizetési módot is. Ebben az esetben a futárnak kell kifizetni a számla végösszegét a csomag átvétele előtt. Az utánvét költsége bruttó 381 Ft.
A Készpénzes fizetés és a helyszíni bankkártyás fizetés kizárólag a személyes átvétel esetén választható. Ügyfélszolgálatunkon (1131 Budapest, Jász utca 179.) személyesen is át tudja venni a megrendelését. Kollégáinknál készpénzben vagy bankkártyával is tud fizetni.
Fizethetek-e online bankkártyával?
Jelen pillanatban bankkártyás fizetési lehetőség még nem áll rendelkezésre, de hamarosan elérhetővé tesszük ezt a fizetési módot is.
Rendelés nélkül tudok-e vásárolni a boltban?
A termékek átvétele előzetes rendeléshez kötött. A bolt csak átvevőpontként működik, helyben történő vásárlásra nincs lehetőség.
Hol van a bolt, és mikor van nyitva?
A Marseus Computer bolt Budapest XIII. kerületében, a 1131 Budapest, Jász utca 179. cím alatt érhető el. A parkolás díjmentes az üzlet előtt az udvarban (az utcán nem!). A bolt hétfőtől csütörtökig 10:00 és 18:00 óra között, pénteken 10:00 és 17:00 óra között tart nyitva.
Problémám van a vásárolt termékkel, hová fordulhatok?
Kérdés, panasz vagy észrevételével esetén a webáruház ügyfélszolgálata tud segíteni:
- telefonon a 06 70 886 2297-as számon (hétfőtől csütörtökig 10:00 és 18:00 óra között, pénteken 10:00 és 17:00 óra között),
- emailben a rendeles@marseus.hu címen.
Az Európai Bizottság fogyasztói jogviták rendezésére felállított weboldalon fogyasztói panaszát egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztve rendezheti.