Gyakran Ismételt Kérdések

Raktáron vannak-e a termékek?

Igen, minden termék, ami a webáruházban található, raktáron van és rendelhető.

 

Van-e rendelési értékhatár?

Nincs, értékhatár nélkül lehet rendelést leadni webáruházunkban.

 

Kapok-e számlát a rendelésemhez?

A vásárláshoz minden esetben hivatalos számlát állítunk ki. Személyes átvétel esetén a számla a termékkel együtt azonnal átvehető. Házhoz szállítás esetén a számla a csomaggal együtt fog érkezni.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

A megrendelt termékek személyes átvételére a bolt nyitvatartási idejében van lehetőség. A személyes átvételnek nincs díja, vagyis ingyenes.

 

Milyen állapotban vannak a termékek?

A webáruház kínálatában használt, felújított, minden esetben tesztelt termékek szerepelnek, melyek mindegyike működőképes.

 

Vehetek-e 1 db terméket?

Igen, a webáruházban egy termék vásárlására is van lehetőség.

 

Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, de a regisztráció számos előnnyel jár. Ilyen például az, hogy nem kell újra és újra megadni a szállítási/számlázási adatokat, vagy éppen az, hogy megtekinthetőek a korábbi rendelések.

 

Mit jelent az „A” és a „B” kategóriás megjelölés?

Az „A” kategóriás termékek esetében minden funkció 100 százalékosan működik, koruknak megfelelő esztétikai állapotban vannak, de láthatóan használt termékek. A képernyővel rendelkező termékeknél maximum három pixelhiba észlelhető, a laptopok töltővel rendelkeznek, akkumulátoraik legalább 30 percig működnek.

A „B” kategóriás termékeknél minden esetben esztétikai okai vannak a „B” kategóriába sorolásnak. Műszakilag kifogástalanok a termékek. A „B” kategóriás termékeknél a kijelző lehet foltos és/vagy karcos vagy pixelhibás, továbbá a borításon lehetnek külsérelmi nyomok (karcolás, repedés, törés), esetleg USB port nem működik vagy törött.

Termékeinket a legmodernebb technológiával, speciális szoftverekkel teszteljük, laptopjainkat egyedileg csomagoljuk, és minden eszközt minőségi állapotának megfelelően kategorizálunk, megkönnyítve ezzel vásárlóink döntését.

Marseus Computer minőségi besorolások és azok főbb jellemzői, elvárásaiGrade AGrade B
PC- Hibátlan, használt állapot
- Törés mentes ház
- Az eszköz minden alkatrésze maradéktalanul működik
- Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással
Notebook- A kijelzőn megengedett pixelhibák száma maximum 3 lehet
- Törésmentes, ház és burkolat, az eszköz korának megfelelő esztétikai állapotú
- Az eszköz minden alkatrésze maradéktalanul működik
- Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással
TFTA kijelzőn megengedett pixelhibák száma maximum 3 lehet
- Törésmentes ház és burkolat
- Karcmentes kijelző
- A kijelző, karcos és/vagy foltos lehet
- Az eszközön található esztétikai sérülés, mely működésére viszont nincs behatással
Grade C- Törött burkolat, hiányzó vagy sérült alkatrész- Törött burkolat, hiányzó vagy sérült alkatrész

 

Vásárolhatok-e külön operációs rendszert?

Eszközeinket alapesetben operációs rendszer nélkül forgalmazzuk. Cégünk a nemzetközi Microsoft Refurbisher program regisztrált tagja, így 48 órán belül az új ár töredékéért telepítjük Önnek Win 10 Home / Pro szoftverét.

 

Mennyi garancia jár a termékekhez?

A webáruházban feltüntetett termékek közül az iPhone-okra és az iPad-ekre 6 hónap, minden más termékre 12 hónap garanciát biztosítunk. Kérjük, hogy a garancia érvényesítéséhez a meghibásodott terméket juttassa vissza telephelyünkre (1131 Budapest, Jász utca 179.).

Notebook garanciális feltételek:
Az akkumulátor kivételével normál garanciális feltételeink érvényesek a laptopokra is. (12 hónap szervizgarancia) Az akkumulátorokra és azok üzemidejére nem vállalunk garanciát. A hibás (0 perc üzemidejű) akkumulátorú notebookok 10% engedménnyel kaphatók. Működő akkumulátorral rendelt, de hibás akkuval átvett laptopok esetén, 3 napon belüli visszaszállításkor cseréljük az akkumulátort.

 

Mikor juthatok hozzá a termékhez?

Amennyiben a termék raktáron van, úgy a személyes átvételre rögtön azután lehetőség nyílik, hogy erről emailben tájékoztatást küldtünk. A megrendelt termékek a bolt nyitvatartási idejében vehetőek át. A rendeléseket 5 napig tartjuk fent, ezt követően a rendelést érvénytelenítjük és töröljük a rendszerünkből.

 

Házhozszállítással rendeltem, mennyi idő alatt szállítják ki?

A házhozszállítással rendelt termékeket átlagosan 2 munkanap alatt szállítja ki partner futárszolgálatunk, az Express One.

 

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási díjak az ország területén egységesek:

- nettó 99.990 Ft-os kosárértékig a szállítás költsége nettó 1.550 Ft (bruttó 1968,5 Ft).
- nettó 99.990 Ft-os kosárérték fölött a szállítás díjmentes!

Az utánvétel költsége nettó 99.990 Ft-os kosárértékig nettó 250 Ft (bruttó 317,5 Ft), nettó 99.990 Ft-os kosárérték fölött díjmentes.

 

Milyen módon tudok fizetni?

Webshopunkban négyféle fizetési mód közül tud választani:

Megrendelésének összegét kiegyenlítheti Banki átutalás (előre utalás)-sal. Ebben az esetben a visszaigazoló e-mailben egy Proforma számlát fogunk küldeni Önnek, amelyen minden utalással kapcsolatos információ megtalálható. Kizárólag az összeg hiánytalan beérkezése után fogjuk tudni elkezdeni összekészíteni a rendelését.

Futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén választhatja az Utánvét fizetési módot is. Ebben az esetben a futárnak kell kifizetni a számla végösszegét a csomag átvétele előtt. Az utánvét költsége bruttó 381 Ft. 

A Készpénzes fizetés és a helyszíni bankkártyás fizetés kizárólag a személyes átvétel esetén választható. Ügyfélszolgálatunkon (1131 Budapest, Jász utca 179.) személyesen is át tudja venni a megrendelését. Kollégáinknál készpénzben vagy bankkártyával is tud fizetni.

 

Fizethetek-e online bankkártyával?

Jelen pillanatban bankkártyás fizetési lehetőség még nem áll rendelkezésre, de hamarosan elérhetővé tesszük ezt a fizetési módot is.

 

Rendelés nélkül tudok-e vásárolni a boltban?

A termékek átvétele előzetes rendeléshez kötött. A bolt csak átvevőpontként működik, helyben történő vásárlásra nincs lehetőség.

 

Hol van a bolt, és mikor van nyitva?

A Marseus Computer bolt Budapest XIII. kerületében, a 1131 Budapest, Jász utca 179. cím alatt érhető el. A parkolás díjmentes az üzlet előtt az udvarban (az utcán nem!). A bolt hétfőtől péntekig 10:00 és 18:00 óra között tart nyitva.

 

Problémám van a vásárolt termékkel, hová fordulhatok?

Kérdés, panasz vagy észrevételével esetén a webáruház ügyfélszolgálata tud segíteni:

- telefonon a 06 70 886 2297-as számon (munkanapokon 10:00 és 18:00 óra között),
- emailben a rendeles@marseus.hu címen.

Az Európai Bizottság fogyasztói jogviták rendezésére felállított weboldalon fogyasztói panaszát egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztve rendezheti.

A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába.