Karrier

A Marseus Computer a hazai refurb (használt) számítástechnikai kereskedelem egyik piacvezető szereplője, 100%-ban magyar tulajdonú középvállalkozás. Büszkék vagyunk rá, hogy összesített forgalmunk alapján a tavaly elsők lettünk a refurb piacon! Kínálatunkban szerepelnek használt, prémium minőségben felújított Notebookok, PC-k, TFT monitorok, szerverek, workstationok, alkatrészek. Termékeinket tesztelt, bevizsgált, felújított állapotban, professzionális szerviz háttérrel, 1 év garanciával forgalmazzuk. Több éves kimutatásunk alapján garanciális reklamálásaink aránya 0,5%.

 

Jelenleg az alábbi munkakörökbe hirdetünk felvételt:

Szerverértékesítési üzletágvezető

Szerverértékesítési területre keressük üzletágvezetőnket a Marsus Computernél!

Szerverértékesítési üzletágvezetőként szerverek, szerverkonfigurációk teljes körű magyarországi értékesítéséért felelsz majd, mindezt B2B sales keretében viszonteladó partnerek, rendszerüzemeltetők, rendszerintegrátor cégek részére. A vevőkör egy részét meglévő ügyfeleink adják – hisz több mint 20 éve vagyunk a piacon -, míg a másik jelentős szeletét, egyben a szerver üzletágra épülő új vevőkör kiépítését Rád bízzuk.

Ez egy hibrid és kihívást jelentő feladatkör (mind Neked, mind nekünk), hiszen olyan ember illik erre a szerepre, és cégünkhöz is, aki legalább olyan jól ért az IT oldali részhez (szereti az IT világ ezen részét, ismeri a hardweres oldalt – szerverek, storage, hálózatok alapműködtetése), mint amennyire szeret és tud is jól kommunikálni, értékesíteni, tárgyalni, üzletet kötni, emberekkel beszélni. Van ilyen ember a piacon? Biztosak vagyunk benne, és reméljük, megtalálunk Téged!

Hogyan képzeljük el a működést? Mivel kulcsfontosságú és egy új, core üzletágról van szó, közvetlenül a tulajdonos egyik jobbkeze leszel, egyben ő lesz a főnököd is, akinek teljes bizalmát élvezed. 
Hozzáértőként számítunk Rád abban is, hogy az IT üzemeltetési szolgáltatók, rendszerintegrátorok és egyéb releváns szereplők – mint potenciális partnerek - működése, igényei és termékismereted, üzleti érzéked alapján fontos inputokat adsz a beszerzésünknek, hogy milyen típusú termékre (szerver, storage, hálózati eszköz...stb.) van szükség, mit lehet leginkább eladni az adott időszakban, mit szerezzünk be az ismert saját forrásainkból.

Mivel új üzletágról van szó, első körben egyszemélyben felelsz ennek felépítéséért, de a határ a csillagos ég, ha jól csinálod, embert, saját csapatot rakunk közvetlenül a Te irányításod alá.

Fő segítséged a sales vezető és a beszerzési vezető lesz, akikkel az üzletági felépítést, az alapvető működést és értékesítési csatornákat kiépíted.

A partnerhálózatot, CRM rendszert, marketing supportot a kezedbe adjuk, ehhez profi csapatunk van. Te pedig jó, ha kezeled és hozzáteszed azt az ügyfélkört, akiket elsősorban a hazai rendszerintegrátor, rendszerüzemeltető cégek jelentik. Előny lehet tehát, ha ismered, jártas vagy ilyen körökben, akár korábbi munkahelye(i)d által, akár tanulmányaid, hobbid, szenvedélyed által.

Hogy miért éri meg Neked a Marseusnál dolgozni? Önálló üzletág és tényleg kihívó feladat, de minden adott, hogy igazi sikert és egy prosperáló, hosszú távú üzletágat építs ki, amelynek Te lehetsz a gazdája, menedzsere, lelke hosszú távon is. Munkádat kiemelkedő bérrel (havi fix) és egy nagyon vonzó bónusz rendszerrel értékeljük, amivel akár a havi 7 számjegyű összeget is elérheted. Rajtad múlik. Nálunk építheted nemcsak az új üzletágat, hanem saját anyagi és szakmai egzisztenciádat, a jövődet, a karrieredet is!

Mit nyújtunk még Neked, hogy az új üzletág felépítésében sikeres legyél? Számítástechnikai ismeretünket és IT kereskedői tudásunkat, 20 éves piacismeretünket, ügyfélkapcsolatainkat, legjobb beszerzési forrásainkat, csapatunk minden tagjának elkötelezett munkáját, folyamatainkat, CRM rendszerünk napi támogatását.

Irodai környezet, családi tulajdonú cég és TÉNYLEG családias légkör, vidám és szakmailag felkészült fiatal csapat! Kicsi cég, de nagy szakértelemmel és forgalommal, a 2020. évi árbevételünk meghaladta a 2,5 milliárd Ft-ot.

Megbeszélés szerint heti home office lehetőség, rugalmasság a munkaidőben.

Alap munkaidő: H-P, 9.30-17.30-ig.

Mit várunk el a napi munkavégzésben? Önálló és felelősséget maximálisan vállaló, megbízható munkavégzés. Termék ismeret, IT hardware tudás (szerverek, storage és alapismeret a hálózatok működésében.) A szabadsággal – amit tulajdonos a kezedbe ad - való élés (és nem visszaélés). Lelkiismeretesség, tényleges értékesítői munka, napi ügyfélkapcsolat, ajánlatírás, ügyfélkommunikáció, telefonálás, tárgyalás – igazi sales tevékenység ezen a kicsit speciális területen.

Főbb feladataid lesznek:

  • szerver és szerverkonfigurációk, storage, hálózati eszközök B2B és B2C értékesítése, hozzáértőknek
  • ügyfélkutatás a releváns szegmensben (rendszergazdák, rendszerüzemeltető cégek, rendszeradminok), és ügyfélkapcsolat építés
  • ajánlatírás, ügyféligényre szabva
  • proaktív sales tevékenység, tárgyalás, szerződéskötések
  • megrendelések kezelése, számlázás, szerződéskötés, megrendelések follow-up-ja
  • szakértői tanácsadás a partnereinknek

És hogy ki áll mögötted a mindennapokban? Egy 12 fős iroda (beszerzés, belföldi sales, export sales, pénzügy), fiatal, hozzáértő, lelkes és lojális csapat a Marseusban és egy 20 fős szerviz-raktár-ügyfélszolgálat ugyanazon a székhelyen, ahol a belföldi és külföldi értékesítés egyaránt zajlik.

Gyere és vágj bele egy új karrierlehetőségbe, legyél a Marseus Computer üzletágvezetője!

  • Kezdés: 2022. tavasz-nyár
  • Munkavégzés helye: 1131 Budapest, Jász u. 179.
  • Jelentkezés itt: turi.laura@hrschool.hu (fényképes CV-t várunk, induló bérigény megjelölésével)

 

Ügyfélszolgálati munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk a Marseus csapatába, aki dinamikus, pörgős, jól kommunikál, és egyidejűleg precízen, megbízhatóan végzi a feladatait!
Olyan kollégát várunk, aki szereti, ha van feladat, azaz terhelhető, ha éppen nagy a forgalom a vevőszolgálatunkon. Aki szeret ügyfelekkel foglalkozni és van némi vénája az értékesítéshez is (személyesen, telefonon, online). Jó, ha legalább középszinten jártas vagy a számítástechnikai hardware területén.  
Gyere hozzánk, lehetsz fiú vagy lány, csatlakozz ügyfélszolgálatunkhoz és legyél Te is a Marseus itthoni arca, dolgozz egy fiatal, jókedvű, szorgalmas csapatban!

Feladatok részletezése:

  • A nagykereskedésünk ügyfélszolgálatára beérkező vevői hívások fogadása, e-mailek megválaszolása
  • A telefonon és weben keresztül bejövő megrendelések felvétele, rögzítése az adatbázisokban és a számlázó rendszerben előírt határidőn belül
  • On-line hírlevelek kiküldése a vásárlói címekre
  • A vevők udvarias személyes kiszolgálása, a termékek bemutatása a nagykereskedelmi üzletünkben (vevőszolgálaton)
  • Számlák, megrendelések nyilvántartása és pontos összekészítése a futár és komissiózó területek számára
  • Vevői reklamációk udvarias, szakszerű kezelése az esetleges visszáruk, reklamációk kapcsán
  • Garanciális ügyintézési folyamat elindítása és nyomon követése, a határidők tartásával
  • Kapcsolattartás a társterületekkel (szervizes és futáros kollégák, raktár, központi beszerzés):
    • Házhozszállítással kapcsolatos ügyintézés és adminisztráció
    • A nagykereskedelmi üzlet rendben tartása, tiszta munka- és ügyféltér biztosítása
       

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Számítástechnikai területen való középszintű jártasság, elsősorban IT hardware ismeret
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Szolgáltatói attitűd
  • Pozitív, energikus személy
  • Pörgős, gyors munkatempó
  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • Csapatban és önállóan történő munkavégzésre egyaránt való alkalmasság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Számítástechnikai kis/nagykereskedelemben szerzett tapasztalat
  • Ügyfélszolgálaton és/vagy értékesítésben területen szerzett néhány éves munkatapasztalat
  • Értékesítési véna

Amit kínálunk:

  • Stabil, gyorsan bővülő, magyar tulajdonban lévő vállalat a munkáltatói oldalon
  • Hosszú távú, fix munkavégzési lehetőség azonnali belépéssel
  • Alapbér + 3 havonta bónusz
  • Extra jutalék új ügyfelek szerzése után
  • Fiatal csapat
  • Jó megközelíthetőség
  • Ingyenes parkolási lehetőség

Jelentkezés: HR irodánkon keresztül fényképes CV-vel, Turi Laura, turi.laura@hrschool.hu

 

Termékösszekészítő- és telepítő munkatárs

Főbb feladatok, munkák:

Termékösszekészítő- és telepítő munkatársként a fő feladatod a Marseus ügyfélszolgálat napi munkájának segítése lesz. Munkád egyik része, hogy a belföldi vásárlások (számlák) alapján előre összekészíted a raktárból a számlán szereplő IT eszközöket. Másik fő feladatod a gépekhez megrendelt operációs rendszer feltelepítése lesz, nyilvántartással, matricarögzítéssel együtt. 
Azonnali belépéssel jöhetsz hozzánk, ha úgy érzed, illesz a feladatra és szívesen dolgoznál H-P-ig, 9.00-18.00h-ig tartó munkaidőben.

Szerintünk akkor lehetsz jó erre a feladatkörre, ha

  • van affinitásod az IT eszközök iránt, esetleg tanulmányaidat IT vagy műszaki vonalon végzed/végezted,
  • átlátod, ismered a számítógépek főbb műszaki paramétereit,
  • szeretsz válogatni, pakolni, otthonosan mozogsz akár a raktárban, akár az ügyfélszolgálaton, mint segítő ember
  • telepítettél már Windows operációs rendszert és nem ijedsz meg a feladattól,
  • szeretsz és tudsz gyorsan és önállóan dolgozni,
  • logikus gondolkodás és segítőkészség jellemez,
  • precíz vagy és szereted, ha helyükön vannak a dolgok,
  • és adott esetben egy-egy nehezebb fizikai árukészlet megmozgatása sem jelent gondot.


Főbb feladatok részletezése:

  • a vevői számlák alapján a megrendelt számítástechnikai árukból (PC, Notebook, alkatrészek) a termékek, csomagok pontos és gyors összekészítése
  • a belföldi számlák összesítése a másnapi csomag összeállításhoz
  • operációs rendszer (windows) telepítése az adott gépekre, a megrendelés (számla) alapján
  • folyamatos egyeztetés az ügyfélszolgálati munkatársakkal, az ügyfélszolgálat operatív munkájának segítése (alkatrészek előkeresése, kiadása…stb.)
  • a munkaállomás és az üzem kapcsolódó helyiségeinek rendben tartása, takarítása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú végzettség
  • legalább 1-2 év munkatapasztalat hasonló területen
  • munkabírás, terhelhetőség (fizikai értelemben is)
  • megbízható, precíz munkavégzés
  • logikus gondolkodás, rendszerszemlélet
  • csapatban és önállóan történő munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • számítástechnikai alapjártasság, számítógépek alapismerete

Amit kínálunk:

  • stabil, gyorsan bővülő, magyar tulajdonban lévő vállalat a munkáltatói oldalon
  • hosszú távú, fix munkavégzési lehetőség
  • teljesítményhez kötött bónusz 3 havonta
  • vidám, fiatal csapat, kellemes, kiegyensúlyozott, családias munkalégkör
  • támogató, korrekt vezetés
  • ingyenes parkolási lehetőség

Jelentkezés: HR irodánkon keresztül fényképes CV-vel, Turi Laura, turi.laura@hrschool.hu

A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába. Az adatkezelési tájékoztatónkat ide kattintva tekintheti meg.