Viszonteladói (B2B) útmutató

Regisztrációs folyamat és új felhasználók beállítása

A Marsues Computer új webáruházával néhány új folyamatot is bevezettünk, ilyen például a viszonteladói regisztráció folyamata, valamint az, hogy miként lehet egy viszonteladói fiókhoz plusz felhasználókat (pl. ügyintézők) fölvenni és beállítani.

Az első és legfontosabb információ: a régi webáruházban lévő Marseusos fiókod a továbbiakban nem lesz aktív, tehát az ott használt adataiddal nem fogsz tudni bejelentkezni az új webáruházba!

Ha korábban már ügyfelünk voltál, akkor számodra kollégáink emailben egy meghívót fognak küldeni, amit elfogadva meg tudod adni az adataidat, amivel a későbbiekben be tudsz lépni a webshopba.

Ha eddig még nem voltál ügyfelünk, de szeretnél az lenni, akkor számodra az alábbi videó nyújt segítséget a regisztrációhoz, valamint a videó alatt leírva is megtalálhatod a folyamat lépéseit:

A viszonteladói regisztráció lépései:

  1. Weboldalon jobb felső sarokban: Bejelentkezés / Regisztráció, majd a felugró ablakban: Regisztráció.
  2. Személyes adatok kitöltése, majd a Szeretnék viszonteladó lenni checkbox bepipálása.
  3. Ezután a rendszer automatikusan átirányít a profiloldalra, ahol ki kell tölteni a további cégadatokat, végül a Küldés gombra kell nyomni.
  4. Ekkor emailben már érkezik egy visszaigazolást arról, hogy sikeresen regisztráltál a webshopba. Ez az email tartalmaz egy linket is, ahonnan letölthető a viszonteladói szerződés (de letöltheted ide kattintva is).
  5. A kitöltött viszonteladói szerződést a rendeles@marseus.hu címre juttasd vissza. Kollégánk ezután rögzíti az adataidat az ügyfélnyilvántartó rendszerben, majd a kapcsolódó magánszemélyként megadott felhasználó emailcímére küld egy meghívót.
  6. A meghívó emailben lévő linkre kattintva a regisztráció befejeződik, és úgynevezett "master adminként" jogosulttá válsz a teljes körű adminisztrációra a céged profiljában - és természetesen ezután már rendelést is le tudsz adni.

A teljes körű adminisztrátori szerepkör többek között azt jelenti, hogy láthatod a korábbi rendeléseket, letöltheted a számlákat, valamint azt is, hogy a kollégáid számára külön felhasználói fiókot hozz létre, akiknek különféle jogosultságokat tudsz biztosítani. Ennek mikéntjéről az alábbi videó, illetve az alatta lévő szöveges leírás nyújt segítséget:

 

Új felhasználó hozzáadása egy céges profilhoz és a jogosultságainak beállítása:

  1. Lépj be a master admin profiloddal a weboldalba a jobb felső részen lévő Bejelentkezés / Regisztráció gombra kattintva.
  2. A felugró ablakban add meg a bejelentkezési adataidat, majd Bejelentkezés.
  3. Válaszd ki a Saját fiók / Cégadatok menüpontot.
  4. Nyomj a Felhasználó meghívása gombra.
  5. A felugró ablakba be kell írni az új felhasználó e-mail címét.
  6. Az új felhasználó kap egy “Aktiváld a regisztrációdat” tárgyú levelet, benne egy linkkel, amire rákattintva a webshop regisztrációs oldalára jut. Az adatokat értelemszerűen ki kell tölteni, majd a REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva a rendszer átirányítja a webshop főoldalára.
  7. Fontos, hogy itt még semmilyen joggal nem rendelkezik az új felhasználó (tehát vásárolni sem tud)! Ha a regisztráció megtörtént, akkor az új felhasználónak ezt jeleznie kell a saját master adminjának (akitől a meghívót kapta), hogy befejezte a regisztrációt, és jogosultságokra lenne szüksége.
  8. A master admin a jogosultságokat ugyanúgy a  Saját fiók / Cégadatok menüpontban tudja megadni, ahonnan a meghívót kiküldte. A meghívott felhasználó sorára rá kell kattintani egyet, így lenyílik az adott felhasználóhoz tartozó jogosultságkezelő.
  9. Be kell állítani a kívánt jogosultságokat, végül a Mentés gombra kattintani, és innentől a felhasználó megkapja a beállított jogosultságokat.

Ha akár a regisztráció, akár a felhasználók beállítása során problémába ütközöl, keresd kapcsolattartódat vagy keresd fel kollégáink valamelyikét.

A weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Az oldal használatával Ön beleegyezik ezek használatába.